Центри обслуговування клієнтів
Графік роботи:
Понеділок – п’ятниця з 8.00 до 17.00
Обідня перерва з 12.00 до 13.00
Звертаємо увагу, що під час повітряної тривоги прийом громадян не проводиться.
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
Миколаївська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”
Контакт – центр
З 8.00 до 17.00 (понеділок – п’ятниця). Якщо період передачі показань припадає на вихідні – дзвінки приймаються з 8.00 до 17.00
066 300 2 888 (Vodafone)
098 300 2 888 (Kyivstar)
093 300 2 888 (lifecell)
Електронна пошта для звернення клієнтів по будь – яким питанням з розподілу природного газу: фізичні особи – [email protected] , [email protected] – юридичні особи.
Аварійно-диспетчерська служба – 104
Офіційна сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/mk.naftogaz
Офіційний Telegram: https://t.me/mykolaivgas
«Телефон довіри»
З метою оперативного реагування на можливі протиправні дії з боку споживачів, а також працівників Філії при виконанні службових обов’язків працює «Телефон довіри».
З 8.00 до 17.00 (з понеділка по п’ятницю) за номером +38067 610 50 35 ви можете повідомити про:
- протиправні дії працівників Філії;
- неправомірні дії споживачів (незаконне втручання у функціонування системи розподілу природного газу).
Питання, які не відповідають завданням функціонування «Телефону довіри»:
- нарахування за послугу розподілу природного газу;
- приймання показань лічильника газу;
- робота особистого кабінету споживача;
- звернення з питань, які не стосуються безпосередньої роботи Філії.
Повідомлення на «Телефон довіри», в тому числі і анонімні, розглядатимуться в умовах конфіденційності.
Для реєстрації вхідної кореспонденції організовано та забезпечено доступ до структурного підрозділу (відділу документування управлінської діяльності), що здійснює реєстрацію вхідної кореспонденції.
Для установ, організацій, споживачів та громадян є можливість передачі кореспонденції шляхом надсилання документів поштою, кур’єрською службою, електронною поштою тощо з подальшим отриманням вхідного номера у день надходження (на момент подання вхідної кореспонденції). У разі надходження документів після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові та неробочі дні попередній розгляд документів здійснюється не пізніше 10-ї години наступного робочого дня.
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції (паперової, електронної) здійснюється в системі електронного документообігу «Megapolis.DoсNet» в окремих журналах («Вхідні», «Вихідні»). Реєстрація документів: 08:00-17:00 (понеділок-четвер), 08:00-16:00 (п’ятниця).
Отримання документів у Філії здійснюється через СЕВ, СЕО (міжпаспортний обмін), офіційні електронні адреси, а також може здійснюватися з використанням засобів поштового зв’язку, кур’єрською, фельд’єгерською службами, через поштові скриньки або особисто працівниками служби діловодства.
Режим роботи:
08:00-17:00 (понеділок – четвер)
08:00-16:00 (п’ятниця)
перерва: 12:00-12:45
Місце розташування: м.Миколаїв, вул.Погранична, 159, І поверх, каб.114
Пропозиції/питання/зауваження громадян надсилаються на офіційні електронні адреси для їх подальшого розгляду, реєстрації та опрацювання відповідними структурними підрозділами.