Центри обслуговування клієнтів
Графік роботи:
Понеділок – п’ятниця з 8.00 до 17.00
Обідня перерва з 12.00 до 13.00
Звертаємо увагу, що під час повітряної тривоги прийом громадян не проводиться.
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
Миколаївська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”
Контакт – центр
З 8.00 до 17.00 (понеділок – п’ятниця). Якщо період передачі показань припадає на вихідні – дзвінки приймаються з 8.00 до 17.00
066 300 2 888 (Vodafone)
098 300 2 888 (Kyivstar)
093 300 2 888 (lifecell)
Електронна пошта для звернення клієнтів по будь – яким питанням з розподілу природного газу: фізичні особи – [email protected] , [email protected] – юридичні особи.
Аварійно-диспетчерська служба – 104
Офіційна сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/mk.naftogaz
Офіційний Telegram: https://t.me/mk_grmu
Графік прийому споживачів керівниками Миколаївської філії “Газмережі”
Для реєстрації вхідної кореспонденції організовано та забезпечено доступ до структурного підрозділу (відділу документування управлінської діяльності), що здійснює реєстрацію вхідної кореспонденції.
Для установ, організацій, споживачів та громадян є можливість передачі кореспонденції шляхом надсилання документів поштою, кур’єрською службою, електронною поштою тощо з подальшим отриманням вхідного номера у день надходження (на момент подання вхідної кореспонденції). У разі надходження документів після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові та неробочі дні попередній розгляд документів здійснюється не пізніше 10-ї години наступного робочого дня.
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції (паперової, електронної) здійснюється в системі електронного документообігу «Megapolis.DoсNet» в окремих журналах («Вхідні», «Вихідні»). Реєстрація документів: 08:00-17:00 (понеділок-четвер), 08:00-16:00 (п’ятниця).
Отримання документів у Філії здійснюється через СЕВ, СЕО (міжпаспортний обмін), офіційні електронні адреси, а також може здійснюватися з використанням засобів поштового зв’язку, кур’єрською, фельд’єгерською службами, через поштові скриньки або особисто працівниками служби діловодства.
Режим роботи:
08:00-17:00 (понеділок – четвер)
08:00-16:00 (п’ятниця)
перерва: 12:00-12:45
Місце розташування: м.Миколаїв, вул.Погранична, 159, І поверх, каб.114
Пропозиції/питання/зауваження громадян надсилаються на офіційні електронні адреси для їх подальшого розгляду, реєстрації та опрацювання відповідними структурними підрозділами.