КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Повна офіційна назва: Миколаївська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”
Скорочене офіційне найменування: Миколаївська філія “Газмережі”
АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: 104 (цілодобово)
КОЛ-ЦЕНТР: 0 800 303 104
🕛 Графік роботи кол-центру:
☑️ понеділок – п’ятниця: з 8:00 до 17:00
☑️ субота – неділя: з 9:00 до 18:00
🕛 Графік прийому споживачів у центрах обслуговування клієнтів:
☑️ понеділок – п’ятниця: з 08:00 до 17:00; обідня перерва з 12:00 до 13:00.
Звертаємо увагу, що під час повітряної тривоги прийом громадян не проводиться.
☑️ субота-неділя: вихідні.
🕛 Графік особистого прийому споживачів
🔄 TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot
ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ
☑️ Телефон: 0 800 357 291
🕛 Графік прийому дзвінків:
☑️ понеділок – п’ятниця: з 9:00 до 18:00
☑️ Портал для створення звернень
🔴 Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.
Електронна пошта для звернення клієнтів по будь – яким питанням з розподілу природного газу:
фізичні особи – [email protected],
юридичні особи – [email protected].
Офіційна сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/mk.naftogaz
Офіційний Telegram: https://t.me/mk_grmu
Графік прийому споживачів керівниками Миколаївської філії “Газмережі”
Для реєстрації вхідної кореспонденції організовано та забезпечено доступ до структурного підрозділу (відділу документування управлінської діяльності), що здійснює реєстрацію вхідної кореспонденції.
Для установ, організацій, споживачів та громадян є можливість передачі кореспонденції шляхом надсилання документів поштою, кур’єрською службою, електронною поштою тощо з подальшим отриманням вхідного номера у день надходження (на момент подання вхідної кореспонденції). У разі надходження документів після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові та неробочі дні попередній розгляд документів здійснюється не пізніше 10-ї години наступного робочого дня.
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції (паперової, електронної) здійснюється в системі електронного документообігу «Megapolis.DoсNet» в окремих журналах («Вхідні», «Вихідні»). Реєстрація документів: 08:00-17:00 (понеділок-четвер), 08:00-16:00 (п’ятниця).
Отримання документів у Філії здійснюється через СЕВ, СЕО (міжпаспортний обмін), офіційні електронні адреси, а також може здійснюватися з використанням засобів поштового зв’язку, кур’єрською, фельд’єгерською службами, через поштові скриньки або особисто працівниками служби діловодства.
Режим роботи:
08:00-17:00 (понеділок – четвер)
08:00-16:00 (п’ятниця)
перерва: 12:00-12:45
Місце розташування: м.Миколаїв, вул.Погранична, 159, І поверх, каб.114
Пропозиції/питання/зауваження громадян надсилаються на офіційні електронні адреси для їх подальшого розгляду, реєстрації та опрацювання відповідними структурними підрозділами.
