КОНТАКТИ

Центри обслуговування клієнтів

Графік роботи:

Понеділок – п’ятниця з 8.00 до 17.00

Обідня перерва з 12.00 до 13.00

Звертаємо увагу, що під час повітряної тривоги прийом громадян не проводиться.

 

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

Миколаївська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”

 

Контакт – центр 

З 8.00 до 17.00 (понеділок – п’ятниця). Якщо період передачі показань припадає на вихідні – дзвінки приймаються з 8.00 до 17.00

066 300 2 888 (Vodafone)

098 300 2 888 (Kyivstar)

093 300 2 888 (lifecell)

 

Електронна пошта для звернення клієнтів по будь – яким питанням з розподілу природного газу: фізичні особи –  [email protected] , [email protected] – юридичні особи.

 

Аварійно-диспетчерська служба – 104 

 

Офіційна сторінка у Facebook: https://www.facebook.com/mk.naftogaz
Офіційний Telegram: https://t.me/mykolaivgas

 

«Телефон довіри»

З метою оперативного реагування на можливі протиправні дії з боку споживачів, а також працівників Філії при виконанні службових обов’язків працює «Телефон довіри».

З 8.00 до 17.00 (з понеділка по п’ятницю) за номером +38067 610 50 35 ви можете повідомити про:

  • протиправні дії працівників Філії;
  • неправомірні дії споживачів (незаконне втручання у функціонування системи розподілу природного газу).

Питання, які не відповідають завданням функціонування «Телефону довіри»:

  • нарахування за послугу розподілу природного газу;
  • приймання показань лічильника газу;
  • робота особистого кабінету споживача;
  • звернення з питань, які не стосуються безпосередньої роботи Філії.

Повідомлення на «Телефон довіри», в тому числі і анонімні, розглядатимуться в умовах конфіденційності.

 

Для реєстрації вхідної кореспонденції організовано та забезпечено доступ до структурного підрозділу (відділу документування управлінської діяльності), що здійснює реєстрацію вхідної кореспонденції.

Для установ, організацій, споживачів та громадян є можливість передачі кореспонденції шляхом надсилання документів поштою, кур’єрською службою, електронною поштою тощо з подальшим отриманням вхідного номера у день надходження (на момент подання вхідної кореспонденції). У разі надходження документів після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові та неробочі дні попередній розгляд документів здійснюється не пізніше 10-ї години наступного робочого дня.

Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції (паперової, електронної) здійснюється в системі електронного документообігу «Megapolis.DoсNet» в окремих журналах («Вхідні», «Вихідні»). Реєстрація документів: 08:00-17:00 (понеділок-четвер), 08:00-16:00 (п’ятниця).

Отримання документів у Філії здійснюється через СЕВ, СЕО (міжпаспортний обмін), офіційні електронні адреси, а також може здійснюватися з використанням засобів поштового зв’язку, кур’єрською, фельд’єгерською службами, через поштові скриньки або особисто працівниками служби діловодства.

Режим роботи:

08:00-17:00 (понеділок – четвер)

08:00-16:00 (п’ятниця)

перерва: 12:00-12:45

Місце розташування: м.Миколаїв, вул.Погранична, 159, І поверх, каб.114

Пропозиції/питання/зауваження громадян надсилаються на офіційні електронні адреси для їх подальшого розгляду, реєстрації та опрацювання відповідними структурними підрозділами.